ခုႏွစ္ေန႔ ဘုရားရွိခုိး (လယ္တီဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး)
သံုးလူရွင္ပင္ ကြၽန္႔ထိပ္တင္ ေသာင္းခြင္စၾကဝဠာ နတ္ ျဗဟၼာတုိ႔ ညီညာ႐ုံးစု ေတာင္း ပန္ မႈေၾကာင့္ ရတုနဂုိ ရြန္းရြန္းစုိသည္ ဝါဆုိလျပည့္ ႂကြက္မင္းေန႔ ဝယ္ ခ်မ္းေျမ႔ၾကည္ျဖဴ သေႏၶ ယူသည္ နတ္လူၿငိမ္းဖုိ႔ ကိန္းပါကုိး။
သေႏၶယူခါ ဆယ္လၾကာေသာ မဟာသကၠရာဇ္ ေျခာက္ ဆယ့္ရွစ္ၾကဳံ ကဆုန္လျပည့္ ေသာၾကာေန႔ဝယ္ ခ်မ္းေျမ့စံုစီ လုမၺိနီ ၌ မဟီလႈိက္ဆူ ဖြားေတာ္မူသည္ နတ္လူေအာင္ၿမိဳ႕ လမ္းပါကုိး နတ္လူေအာင္ၿမိဳ႕ လမ္းပါကုိး။
ဖြားျမင္ေျမာက္ေသာ ဆယ့္ေျခာက္ႏွစ္ရြယ္ ပ်ဳိႏုနယ္၌ သံုးသြယ္ေရႊနန္း သိမ္းျမန္း ၿပီးလစ္ ဆယ့္သံုးႏွစ္လွ်င္ ဘုန္းသစ္လွ်ံ လူ စံေတာ္မူ၍ ရြယ္မူႏုၿဖိဳး ႏွစ္ဆယ့္ကုိးဝယ္ ေလးမ်ဳိး နိမိတ္ နတ္ျပဟိတ္ေၾကာင့္ ေရႊစိတ္ျငင္ၿငိဳ သံေဝပုိက ဝါဆုိလျပည့္ က်ားမင္းေန႔ ဝယ္ ခ်မ္းေျမ့ရဂုံ ေတာရိပ္လွဳံသည္ စံုၿမိဳင္ပင္ရိပ္ ခမ္းမွာကုိး။
ေတာရိပ္ၿမိဳင္ေပၚ ေျခာက္ႏွစ္ေပ်ာ္၍ ခါေတာ္တစ္ဖံု ပြင့္ခ်ိန္ၾကံဳ၍ ကဆုန္လျပည့္ ဆင္မင္းေန႔ ဝယ္ ေျမ့ပရေမ ပလႅင္ ေဗြထက္ ေရႊေညာင္ေတာ္ႀကီး ဗိတာန္ထီးႏွင့္ မညီၾကည္ျဖဴ ေနေတာ္မူစဥ္ ရန္ျမဴခပင္း အမုိက္သင္းကုိ အရွင္းပယ္ေဖ်ာက္ အလင္းေပါက္က ထြန္းေတာက္ဘုန္းေတာ္ ေသာင္းလံုးေက်ာ္သည္ သံုးေဖာ္လူတုိ႔ ျငမ္းပါကုိး။
ဘုရားျဖစ္ခါ မိဂဒါသုိ႔ စၾကာေရႊဖြား ျဖန္႔ခ်ီသြား၍ ငါးပါးဝဂၢီ စံုအညီႏွင့္ မဟီတစ္ေသာင္း တိုက္အေပါင္းမွ ခေညာင္း ကပ္လာ နတ္ျဗဟၼာကုိ ဝါဆုိလျပည့္ စေန႔ေန ဝယ္ ေႂကြေႂကြလ်မ္း တက္ ဓမၼစက္ကုိ မိန္႔မြက္ေထြျပား ေဟာေဖာ္ၾကားသည္ တရား နတ္စည္ရြမ္းတယ္ကုိး။
တရားနတ္စည္ ေဆာ္ရြမ္းလည္က သံုးမည္ဘုံသုိက္ တစ္ေသာင္းတုိက္ဝယ္ ကြ်တ္ထုိက္သသူ နတ္လူျဗဟၼာ သတၱဝါကုိ ေခမာေသာင္းသုိ႔ ေဖာင္းကူးတုိ႔ျဖင့္ ေဆာင္ပုိ႔ၿပီးခါ ဝါေလးဆယ့္ငါး သက္ကာရွစ္ဆယ္ စံုျပည့္ႂကြယ္၍ ရာေလးဆယ့္ရွစ္ သကၠရာဇ္ ဝယ္ နယ္မလႅာတုိင္း စံႏႈိင္းမယုတ္ ကုသိနာ႐ုံ အင္ၾကင္းစံု၌ ကဆုန္ လျပည့္ အဂၤါေန႔ ဝယ္ ခ်မ္းေျမ့နိဗၺဴ စံေတာ္မူသည္ ဝွမ္းဆူ ေသာင္း လံုးေက်ာ္တယ္ကုိး။
နိဗၺဴစံၿပီး ႐ႈမအီသား သိဂႌေရႊေလွာ္ အေလာင္းေတာ္ကုိ ထုိေရာ္ကဆုန္ လဆုတ္ၾကံဳ၍ ဂဠဳန္ေန႔ ဝယ္ ခိုးေငြ႕မေႏွာ ဓာတ္ေတ ေဇာလွ်င္ ရွင္ေစာဉာဏ္စက္ ဓိ႒ာန္ခ်က္ျဖင့္ လွ်ံတက္ ေကာ္ေရာ္ မီးပူေဇာ္သည္ ေမြေတာ္ရွစ္စိတ္ ႂကြင္းတယ္ကုိး ေမြေတာ္ရွစ္စိတ္ ႂကြင္းတယ္ကုိး။
ထိုခုႏွစ္ေန႔ သာခ်မ္းေျမ့ကုိ ေဆြ႕ေဆြ႕ၾကည္ျဖဴ အာ႐ုံယူ ၍ သံုးလူတုိ႔ထက္ ျမတ္ထက္ျမတ္သား ကုိယ္ေတာ္ဖ်ားကုိ သံုးပါး မြန္စြာ ဝႏၵနာျဖင့္ သဒၶါ႐ုိးက်ဳိး ကြၽန္ရွိခုိးသည္ ေကာင္းက်ဳိး ခပ္သိမ္း ႂကြယ္ေစေသာ္။
No comments:
Post a Comment