လာေရာက္ၾကသူေတြေရာ မလာနိုင္သူေတြပါ မဂၤလာအေပါင္းနဲ႔ ျပည့္စံုၾကပါေစ

Friday, July 28, 2017

ငါဆိုတာ မရွိပါ

ဓမၼေရခ်မ္းစင္
10 January
ငါဆိုတာ မရွိပါ
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
ဘုရားရွင္က မိန္႔ပါတယ္။
ငါဆိုတာ မရွိဘူးတဲ႔။
ရုပ္နာမ္သာလ်ွင္ ရွိပါတယ္တဲ႔။
ဒါဆိုရင္ ငါက ဘာျဖစ္လို႔ ငါက ငါမႏွစ္သက္ေသာ စကားကို ၾကားရတဲ႔အခါ
စိတ္ဆိုးေနတာလဲ။
ငါဆိုတာ မရွိဘူးေလ။
မဟုတ္ပါဘူး ဒါငါ့ကို ေျပာသြားတာပါ။
ေၾသာ္ ငါဆိုတာ မရွိပါဘူး ဆိုမွ စိတ္မဆိုးနဲ႔။ ဟာ---- မရဘူး ငါ စိတ္ဆိုးေနေသးတယ္။
ေဒါသေတြ ထြက္ေနေသးတယ္ ငါ ဒီလို မျဖစ္ေအာင္ ဘယ္လိုေနရပါ့။
ငါဆိုတာ မရွိဘူး ဒါေပမယ့္ ငါက စိတ္ဆိုးေနတယ္။
စိတ္ဆိုးတယ္ စိတ္ဆိုးတယ္ ဟုတ္ၿပီ ငါဆိုတာ မရွိဘူးဆိုေတာ့ ဘယ္သူက စိတ္ဆိုးေနတာလဲ။
ငါ ငါ ငါ ေဟာ ဟုတ္ၿပီ စိတ္ဆိုးတာက ငါလို႔ ယူထားတဲ႕ ဒိ႒ိပဲ။ ပိုင္ရွင္ ကို ေတြ႕ၿပီ။
ေဒါသရဲ႕ ပိုင္ရွင္။ ေလာဘရဲ႕ ပိုင္ရွင္။ ေမာဟကို ကိုးကြယ္သူ။ သူ ဒိ႒ိ။
ဒိ႒ိဆိုေသာသူ တစ္နည္းအားျဖင့္ ငါဆိုေသာသူက ေဒါသထြက္သြားတာကို ဝိညာဏ္ဆိုတဲ႕ သိမႈကေလးက သိေပးရတာ။ ေဝဒနာေလးက ခံစားေပးရတာ။ ဒီလို ငါ့ကိုေျပာသြားတယ္ ၾကည့္စမ္းသညာေလးက မွတ္သားေပးတယ္။
ဒါကို သခၤါရ ဆိုတဲ႔ ေစ့ေဆာ္မႈေလးက တိုက္တြန္းေပးတယ္ ေစ့ေဆာ္ေပးတယ္ ဟုတ္တယ္ကြ ဟုတ္တယ္ကြ မခံနဲ႔ ျပန္ခ်ကြ ျပန္ေျပာကြ။
ေၾသာ္ ဒီေတာ့လည္း ဒိ႒ိ တဏွာ မာန တို႔ ေဆာက္အပ္ေသာ ခႏၶာႀကီးက ပါးစပ္ေကာ လက္ေကာ ပါသြားၿပီ။
ဒါဟာ ခႏၶာငါးပါး အဖို႔အစုေတြ သံသရာလည္ေနတာပဲ။ ငါမွ မဟုတ္တာ။
ဒါဆိုရင္ ဒီကာယကံ ဝစီကံ မေနာကံ ေတြ မျဖစ္ေအာင္ ဘယ္လိုေနရပါ့။ အၿမဲတမ္းျဖဴစင္ေနခ်င္တယ္။
.
ဒိ႒ိ မဝင္ခ်င္ဘူး။ ဒီလို ေနခ်င္တာလား။ မင္းအခု ဘယ္မွာ ေနတာလဲ။
အိမ္မွာေနတာ ေက်ာင္းမွာေနတာအလုပ္မွာ ေနတာ။ မဟုတ္ဘူး။ဒါကို ေမးတာမဟုတ္ဘူး။
မင္းရဲ႕ အသိစိတ္ ဘယ္မွာေနလဲ။ မင္းအခု ေတြးေနတာလား။ ဒါဆို မင္း အေတြးမွာ ေနေနတာ ငါ့ေကာင္ရ။ အေတြးက မင္းမဟုတ္ဘူး ငါ့ေကာင္။
အဲဒါ ေတြးေတာႀကံစည္စိတ္။ စာလို ေျပာမယ္ကြာ အဲဒါ ဝိညာဏၡႏၶာ ျမန္မာလို ျပန္ေတာ့ သိမႈသေဘာစိတ္ေပါ့။
မင္း အဲဒါ ျမင္ေအာင္ၾကည့္ အဲဒါ ခႏၶာေပၚတာကြ မင္းမွ မဟုတ္တာ။ မင္း အဲဒါ ကို ၾကည့္ကြ။
မင္းအဲလို မၾကည့္ရင္ ေတြးတာ ငါျဖစ္တယ္ကြ။ ဒါ ဒိ႒ိဝင္တာကြ။ မင္း ဒိ႒ိဝင္တာနဲ႔ ႏွလံုးသြင္းမွားၿပီကြ။
.
မင္းေနတာက အေတြး မင္းသြားတာက အတိတ္ေတြ အနာဂတ္ေတြ ကို ေရာက္သြားၿပီ။
ဒါဆိုရင္ေတာ့မင္းသြားၿပီ။
မင္းမလိုခ်င္တာေတြ မင္းလိုခ်င္တာေတြ ကို တဏွာနဲ႔ မာနက ေကာင္းေကာင္းခိုင္းၿပီ။
မင္း ပူၿပီ ငါ့ေကာင္။ သံသရာလည္ၿပီေပါ့ကြာ။
ဒါဆိုအခု က်ြန္ေတာ္ ျမင္ေနတယ္။ ဟာ ဒါဆို မင္းျမင္တဲ႕ေနရာမွာ ေရာက္ေနၿပီ။
မင္းၾကည့္ကြ။ အဲဒါ မင္း အာရံုေပၚတာကြ။ အျမင္အာရံု။
အဲဒါစာလို ဆိုေတာ့ မင္း သညကၡႏၶာနဲ႔ သခၤါရကၡႏၶာ ေပၚတာကြ။ ဒါ နဲနဲ ထပ္ရွင္းရမယ္။ နဲနဲေလး ရႈတ္တယ္ကြ။ ဒီလို။ မင္း ျမင္ရတာမဟုတ္ဘူး။
မင္း မ်က္စိကို တိုက္တာ အျပင္က အရာဝတၱဳရဲ႕ အဆင္းကြ။ အရာဝတၳဳဆိုလို႔ မင္းသက္မဲ႕ ကိုပဲမယူနဲ႕ကြ ။
ရွင္းရွင္းေျပာရရင္ မ်က္စိေရွ႕က မင္းျမင္ရတာ မွန္သမ်ွ အဆင္း။ အဆင္းဆိုတာ ဘာလဲ
ဆိုေတာ့ ဓါတ္ေလးပါးကို မွီတာကြာ။ ရွင္းရွင္းေျပာရရင္ အေရာင္ေပါ့ကြာ။ ထပ္ရွင္းေအာင္ေျပာမယ္။မင္းမ်က္စိေရွ႕မွာ ေရခဲတံုးႀကီးကြာ အဲဒါ။ ေအးတယ္ေပါ့။ မင္းကိုင္ၾကည့္လို႔လား။ မဟုတ္ဘူးေနာ္။
.
ဒါေပမယ့္ မင္းသိတယ္။ မင္းကိုင္ဖူးတာကိုး။ ၿပီးေတာ့ မာတယ္ ေပ့ါ။ ျမင္တာနဲ႕ သိတယ္ေနာ္။မာတယ္ေအးတယ္။ ဒါ ဓါတ္ေလးပါးသေဘာထဲက ပထဝီဓါတ္ကြ။ ဒါကို ကိုင္ဖူးတဲ႔ သညာက သိသြားတာ။ သညာေပၚတာကြ။ အဆင္းသာလာတာ။ မာတာ ေပ်ာ့တာဆိုတဲ႕ ဓါတ္က မလာဘူးကြ။ ဒါေပမယ့္ေရခဲတံုးလို႔ မင္း တန္းသိတယ္။ ေရခဲတုန္းေပၚတာမဟုတ္ဘူး။ အဆင္းက ဘယ္ကလာလဲ။ေရခဲတုန္းကလာတယ္။ အျဖဴေရာင္။ ေလးေထာင့္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္ အဝိုင္းပဲျဖစ္ျဖစ္ ေအးေသာသေဘာ မာေသာသေဘာ ေပ်ာ့ေသာသေဘာ ပူေသာသေဘာ။
.
ဒီလို ဓါတ္ေလးပါးထဲက ဓါတ္တစ္ပါးပါးကိုပဲျဖစ္ျဖစ္ မွီထားတဲ႔အရာ ဒါကို အဆင္းလို႔ ေခၚတာ။ဒီအျပင္က အဆင္းကကိုယ့္မ်က္လံုးကို လာတယ္။ ျမင္ၿပီလား။ ျမင္ေသးဘူးကြ။ ဒီအဆင္းက မ်က္လံုးေပၚကိုက်တယ္။ ဒီပံုရိပ္က မေနာေပၚကို ထပ္က်တယ္ကြ ။ ဒီေတာ့မွ ျမင္တာ။
ဒီထက္ရွင္းေအာင္ေျပာရရင္ ရုပ္ရယ္ နာမ္ရယ္ စံုသြားတယ္။ ရုပ္က တစ္ပါး။ နာမ္ခႏၶာက ေလးပါး။အာရံုတစ္ခု တစ္ခုေပၚတိုင္းဒီလို ခႏၶာငါးပါးေပၚတယ္။ ဒီအျမင္အာရံုမွာ ေကာက္ေတာ့ အဆင္းရုပ္က ရူပကၡႏၶာ ရုပ္တရား။ နာမ္တရား ေလးပါးမွာ
ဘာဘာညာညာေပၚတာ ျမင္ဖူးထားတာ ေပၚတာ ဥပမာ ေရခဲလို႔ ျမင္တာနဲ႕ သိတာသညကၡႏၶာ။ ျမင္ေနတဲ႔အရာကို ထင္ရွားေအာင္ ဆက္ၿပီးေဖာ္ေပးတာက သခၤါရကၡႏၶာ။
ဒါဆိုရင္ ေရခဲတုံးေပၚတာ မဟုတ္ဘူး။ မွတ္သားဖူးတဲ႔ သညကၡႏၶာ ေပၚတာ။ သခၤါရကၡႏၶာ ေပၚတာ။
.
ဒါကို ရႈကြ။ ေနာက္ ရွိေသးတယ္။ ျမင္မႈအေပၚ သိရွိခံစားေနတာကေဝဒနကၡႏၶာ ေဝဒနာေပါ့ ENGLISH လို အေနာက္တိုင္း ကလူေတြ က FEELING လို႔ သံုးေလ့ရွိပါတယ္။
ဒါေပမယ့္ ဒီေနရာမွာEXPERIENCE လို႔
သံုးရင္ ပိုမွန္ တယ္လို႔ ဆရာေတာ္ ေဒါက္တာနႏၵမာလာဘိဝံသ မွ ေဟာညႊန္ပါတယ္။
ဒီေနရာမွာ ေပၚတဲ႕ ေဝဒနာက ဥေပကၡာေဝဒနာသေဘာပဲ ေပၚတယ္။ မထင္ရွားဘူးကြ ။
ထင္ရွားေသာ ေဝဒနာက ေနာက္ပိုင္းမွာ လာမယ္။ ေနာက္ ျမင္တာကို သိတာကေတာ့
ဝိညာဏကၡႏၶာပါ။ ဒါဆိုရင္ ခႏၶာငါးပါး စံုသြားၿပီ။
ရုပ္ ေဝဒနာ သညာ သခၤါရ ဝိညာဏ္။ ဒါ ျမင္သိစိတ္မွသည္အျမင္အာရံုေပၚသြားတာ။ ရုပ္ေပၚတာနာမ္ေပၚတာ။ ငါေပၚတာမဟုတ္ဘူး။ ဒီလိုပဲ ၾကားတာမွာလဲ အသံက ဓါတ္ေလးပါးကိုမွီတယ္။
.
အသံကေလး ကိုယ့္ဆီလာတယ္။ သီခ်င္းလို႔ တန္းၿပီးသိတယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲ။
နားေထာင္ဖူးတာကိုး။ မွတ္သားထားတဲ႔ သညာ။ သညာေပၚတာ။ သီခ်င္းေပၚတာမဟုတ္ဘူး။ၾကားေနေသးတယ္ ဟာ အဲဒါ သခၤါရခႏၶာကြ ဆက္ၿပီး ေဖာ္ေပးေနတာ။ အနံ႕ အရသာ တို႔မွာလည္း ဤသေဘာအတိုင္းပါပဲ။ အနံ႔က
ဓါတ္ေလးပါးကိုမွီတယ္ အရသာက ဓါတ္ေလးပါးကိုမွီတယ္
ဒါဆိုရင္ မိမိဆီကို လာေသာ အသံ အနံ႔ အရသာ တို႔သည္ ရုပ္တရား။ က်န္ေသာ
နာမ္ခႏၶာေလးပါးကေတာ့ အထက္က ျမင္တာမွာ ေပၚတဲ႕အတိုင္းျဖစ္ပါတယ္။
ေနာက္ေတာ့ မင္း ဘယ္ေနရာေရာက္ေနျပန္ၿပီတုန္း။ က်ြန္ေတာ္ အိုက္တယ္ဗ်။
ပူတယ္ဗ်။ ဟာ ဒါဆို ဟုတ္ၿပီ။
.
မင္း အဲဒါ ဓါတ္ေလးပါးထဲက ပူျခင္း သေဘာ ေအးျခင္းသေဘာ ဆိုတာ ဒါ ေတေဇာဓါတ္ကြ။
မီးဓါတ္ေပါ့ကြာ။ဓါတ္ေလးပါးက ပထဝီ ေတေဇာ အာေပါ ဝါေယာ တဲ႕ကြ။
ပထဝီဆိုတာက မာျခင္း ေပ်ာ့ျခင္း ေပါ့ကြာ။
ေတေဇာဓါတ္ကေတာ့ ပူျခင္း ေအးျခင္းေပါ့ကြာ။
အာေပါဆိုတာကေတာ့ ယိုစီးျခင္းသေဘာကြ ေရဓါတ္ေပါ့ကြာ။
ဒါကေတာ့ က်န္တဲ႔ ေျမ ေလ မီးမွာ သူ႕သေဘာေတြ ေပါင္းစည္းပါဝင္တယ္။
ေနာက္ ဝါေယာဓါတ္ ဒါကေတာ့
ေလဓါတ္ကြ။
.
မင္း ၾကာၾကာထိုင္ေတာ့ ေတာင့္လာ တင္းလာတယ္မလား။ ဒါ မင္း
ဝါေယာဓါတ္ ေပၚတာကြ။ ဒါလည္း ရုပ္ေပၚတာကြ။
ေရွ႔က ျမင္စိတ္ ၾကားစိတ္ နံစိတ္
စားစိတ္ေတြမွာ အဆင္းရုပ္ အသံရုပ္ အနံ႔ရုပ္ တို႔သည္ ရုပ္တရား ေပၚသလို အခု
ဒီီေနရာမွာက်ေတာ့ ဒီ ပူျခင္း ေအးျခင္း မာျခင္း ေပ်ာ့ျခင္း ေတာင့္တင္းျခင္း
သေဘာတို႔သည္ ဒါ ရုပ္တရား ရူပကၡႏၶာ ေပၚတာကြ။ မင္းမဟုတ္ဘူး။
.
ေနာက္ေတာ့
မင္း ဘယ္ေနရာကို ေရာက္သြားျပန္လဲ။ က်ြန္ေတာ္ ေညာင္းတယ္ ကိုက္တယ္ မခံႏိုင္ဘူးဗ်။
ေအး အဲဒါ ေဝဒနာေပၚတာကြ။ ေဝဒနကၡႏၶာ ကိုယ္မွာ ေပၚေသာ ေဝဒနကၡႏၶာ။
ဒီေဝဒနကၡႏၶာက ထင္ရွားတယ္ေနာ္။ ဒီမွာက်ေတာ့ ေဝဒနာက သံုးမ်ိဳးရွိတယ္။
ဒုကၡေဝဒနာ သုခေဝဒနာ ဥေပကၡာေဝဒနာ ဒီလိုသံုးမ်ိဳးကြဲတယ္။
ဒုကၡေဝဒနာက မခံသာတဲ႔ ေဝဒနာ
သုခေဝဒနာက ခံသာတဲ႔ သက္ေတာင့္သက္သာေဝဒနာ
ဥေပကၡာေဝဒနာကေတာ့ ခံသာသည္လည္း မဟုတ္ မခံသာသည္လည္း မဟုတ္ေပါ့။
.
ဒီေတာ့ မင္းစိတ္ အဲဒီလို ေဝဒနာေတြဆီေရာက္ရင္ ဒါဟာ ေဝဒနကၡႏၶာလို႔ သိေပးေပါ့ကြ။ ဒါဆိုရင္ မင္း ဒိ႒ိရန္က လြတ္ၿပီ။ ျမင္တာ မင္းမဟုတ္ဘူး ၾကားတာ မင္းမဟုတ္ဘူး။ နံတာမင္းမဟုတ္ဘူး။
စားတာ မင္းမဟုတ္ဘူး။ ပူတာ ေအးတာ မင္း မဟုတ္ဘူး။ နာတာ က်င္တာ မင္းမဟုတ္ဘူး။
ဒါေတြပဲ ရွိတယ္။ ဒါေတြမွာပဲ မင္းသိေပး။ ဒီလိုမွ မဟုတ္ပဲ ဒါေတြေပၚလို႔ ငါ့ကိုယ္ ငါ့ဟာ လို႔ မင္းထင္ရင္ေတာ့ ဒါ ဒိ႒ိဝင္သြားတာ။ ဒါက သူ႔အလုပ္ပဲ။ မင္း သတိလြတ္သြားေတာ့သူဝင္တာ။
ဒိ႒ိဝင္ရင္ တဏွာလာမယ္ ဥပါဒါန္လာမယ္။ ဒါဆိုရင္ေတာ့ မင္း ပူၿပီေပါ့ကြာ။ ဒီေတာ့ ဥာဏ္သည္သာ မင္းအရာ။
မင္းေရာက္တဲ႕ေနရာမွာ ဥာဏ္ဦးပါေစ။ ဘယ္လိုဦးမလဲ ျမင္ရင္ ျမင္တယ္လို႔ မွတ္ေပး
ဒါဆို ျမင္တာ ပ်က္ၿပီး ဒီေနာက္မွာ မင္း မွတ္ေနတဲ႕ဥာဏ္ ဝင္ေနတယ္ကြ။
ၿပီးရင္ မင္းသိမႈက ဒီတစ္ေနရာထဲ မေနဘူး။ မင္းဆီကို အဆင္းရုပ္တင္ လာမွာ မဟုတ္ဘူး
အသံရုပ္ေတြလည္း လာလိမ့္မယ္။ ၾကားတယ္လို႔ မွတ္ေပါ့ကြာ။အနံ႔နံေတာ့ ဒါ အနံ႔ရုပ္လာတာ။
ေမႊးတယ္ နံတယ္ လိုက္မွတ္ကြာ။ မင္း စားေတာ့လည္း အရသာရုပ္ေတြ လာဦးမယ္။ ခ်ိဳသည္ ခါးသည္ မွတ္ေပါ့ကြာ။ ဒါဆိုရင္ ခႏၶာကို ေတြ႕မယ္။ ငါဆိုတာ မရွိတာကို ေတြ႕မယ္။
မင္း ဒီလို ရုပ္ေတြ ေပၚတိုင္း နာမ္က သိတယ္။ ဒီလို သိတာ ဒါ ခႏၶာေပၚတာပဲ။ ခႏၶာကို ေတြ႕ရင္ ခႏၶာျဖစ္ပ်က္ကိုလည္း ေတြ႔မယ္။ ဒါဟာ သတိပ႒ာန္နဲ႔ မင္းေနတာပဲ။ မင္းလက္လႈပ္တိုင္း ပါးစပ္ လႈပ္တိုင္း တကယ္ သတိနဲ႔ လိုက္သိေပး။ ပထမေတာ့ ပညတ္ကေန လြတ္ဦးမွာ မဟုတ္ဘူး။
.
လွမ္းတယ္ ခ်တယ္ ေျခတစ္လွမ္း လွမ္းလည္း မွတ္ေပး ခ်လည္း မွတ္ေပး။ ဒါဆိုရင္ မင္း စိတ္ႀကီးသည္ ေတာင္ေတာင္အီအီ ေတြးဖို႔ မအားေတာ့ဘူးကြ။ ဒိ႒ိသည္ စိတ္မွာ အျဖစ္အမ်ားဆံုး။.
ဒိ႒ိဆိုတာ ငါလို႔ ယူတာ သူလို႕ ယူတာ ေယာက္်ားမိန္းမ လို႔ယူတာ ဘယ္ေနရာေတြမွာ ယူတာလဲကို္ယ္အမူအရာ စိတ္အမူအရာေတြ ေပၚၿပီးတိုင္း ေပၚၿပီးတိုင္း ယူတာ။ ဒါေသခ်ာတယ္ ဒီေတာ့္ကိုယ္အမူအရာ စိတ္အမူအရာက ျဖစ္ပ်က္ သူ႔ေနာက္က ဥာဏ္ကလိုက္ေပး။ ဥာဏ္မလိုက္ရင္ဒိ႒ိက ေနရာယူလိမ့္မယ္။
.
ဒီေနရာေရာက္ေတာ့လည္း သိေပးေပါ့ ေၾသာ္ ဒါ ဒိ႒ိဝင္တာ ဒိ႒ိက
ခိုင္းလို႔ ေလာဘ ဝင္တာ ဒိ႒ိကခိုင္းလို႔ ေဒါသ ဝင္တာ။ ငါမွ မဟုတ္တာလို႔ သိေပးလိုက္ရင္
ျဖစ္ဆဲ ေလာဘ ျဖစ္ဆဲ ေဒါသ ျဖစ္ဆဲ ေမာဟ အကုန္ ရပ္တန္႔သြားပါလိမ့္မယ္။
ထိုထိုေသာ အရႈခံ ခႏၶာငါးပါးသည္ အျမင္ အၾကား အနံ အစား အထိအေတြ႕ အေတြးတို႔ေပၚတိုင္း ေပၚပါသည္။
.
ဝိပႆနာရႈရန္မူ ထင္ရွားေသာ ခႏၶာကို ရႈရန္ျဖစ္ပါသည္။
ျမင္ ၾကား နံ စား တို႔တြင္ သညကၡႏၶာႏွင့္ သခၤါရကၡႏၶာ ထင္ရွားသည္။
ရႈရမည့္ နည္းသည္ ဓမၼာႏုပႆနာ သတိပ႒ာန္နည္း ျဖစ္ပါသည္။
အထိအေတြ႕ ကာယဝိညာဏ္စိတ္တြင္ ရူပကၡႏၶာ ထင္ရွားသည္။
ရႈရမည့္နည္းသည္ ကာယႏုပႆနာသတိပ႒ာန္နည္းျဖစ္ပါသည္။
နာမႈ က်င္မႈ ခံစားမႈအရာတြင္ ေဝဒနကၡႏၶာ ထင္ရွားသည္။
ရႈရမည့္နည္းသည္ ေဝဒနာႏုပႆနာသတိပ႒ာန္နည္းျဖစ္ပါသည္။
ေတြးေတာႀကံစည္မႈတြင္ ဝိညာဏၡႏၶာ ထင္ရွားသည္။
ရႈရမည့္နည္းသည္ စိတၱာႏုပႆနာသတိပ႒ာန္နည္း ျဖစ္ပါသည္။
.
သူေတာ္ေကာင္းအေပါင္း ဖတ္ရႈရတာ လြယ္ကူရွင္းလင္းေစရန္ "မင္း" ဟု သံုးႏႈံးျခင္းသာ ျဖစ္ပါသည္။မည္သူ႔ကိုမ်ွ မရည္ရြယ္ပါ။
ေလ့လာဆည္းပူးနားလည္ထားသမ်ွ ဆရာေတာ္ဘုရားမ်ား၏
နည္းနာနိႆရမ်ားအတိုင္းမ်ွေဝလွဴဒါန္းအပ္ပါတယ္။
.
ကိုယ္က်န္းမာ စိတ္ခ်မ္းသာ၍ ကိေလသာျမဴ အႏိုင္ယူႏိုင္ၾကပါေစ။
.
.
(သုညတ)

No comments:

Post a Comment