ေမာင္ ေမာင္ ျမတ္ သူ with Mg Mg Myat Thu.
ျပဳျပင္ရန္လိုေနေသာ အသုဘဓေလ့ထံုးစံ။
===<*>===<*>===<*>===<*>===<*>
လူေသလွ်င္၊ သုသာန္၌၊ အေလာင္းမီးသၿဂၤဳိလ္ခါနီး၊ ေသသူ၏၀ိညာဥ္ဟု ယူဆကာ ပန္းပြင့္တစ္ပြင့္ကို အိမ္သို ...့
ျပန္ယူလာတတ္ၾကသည္။ ေသသူ၏၀ိညာဥ္သည္၊ ရက္လည္(ခုႏွစ္ရက္)ေန ့တိုင္ေအာင္၊ အိမ္တြင္း၌ပင္ ရွိေနဆဲဟုအယူရွိၾကသည္။ ေသသူ၏ ဓါတ္ပံုေရွ့တြင္လည္း၊ ေသသူကထျပီး စားေသာက္ေလဟန္၊ မနက္ဆိုလွ်င္ မနက္စာ စားေသာက္ဖြယ္မ်ား၊ ေန ့လည္ဆိုလွ်င္ ေန႔လည္စာ ဟင္းလ်ာမ်ား၊ ညေနဆိုလွ်င္ ညေနစာ စားေသာက္စရာမ်ား၊ ေသသူအသက္ထင္ရွားစဥ္က၊ ႀကိဳက္ႏွက္သက္သည့္ စားေသာက္ဖြယ္ရာ အတိုင္း ထမင္းပြဲျပင္ဆင္တတ္ၾကသည္။
===<*>===<*>===<*>===<*>===<*>
လူေသလွ်င္၊ သုသာန္၌၊ အေလာင္းမီးသၿဂၤဳိလ္ခါနီး၊ ေသသူ၏၀ိညာဥ္ဟု ယူဆကာ ပန္းပြင့္တစ္ပြင့္ကို အိမ္သို ...့
ျပန္ယူလာတတ္ၾကသည္။ ေသသူ၏၀ိညာဥ္သည္၊ ရက္လည္(ခုႏွစ္ရက္)ေန ့တိုင္ေအာင္၊ အိမ္တြင္း၌ပင္ ရွိေနဆဲဟုအယူရွိၾကသည္။ ေသသူ၏ ဓါတ္ပံုေရွ့တြင္လည္း၊ ေသသူကထျပီး စားေသာက္ေလဟန္၊ မနက္ဆိုလွ်င္ မနက္စာ စားေသာက္ဖြယ္မ်ား၊ ေန ့လည္ဆိုလွ်င္ ေန႔လည္စာ ဟင္းလ်ာမ်ား၊ ညေနဆိုလွ်င္ ညေနစာ စားေသာက္စရာမ်ား၊ ေသသူအသက္ထင္ရွားစဥ္က၊ ႀကိဳက္ႏွက္သက္သည့္ စားေသာက္ဖြယ္ရာ အတိုင္း ထမင္းပြဲျပင္ဆင္တတ္ၾကသည္။
မွားယြင္းသည့္ အယူအဆကို အေျခခံေသာ အသုဘဓေလ့ အမွားေတြဟု သိဟန္မတူၾက။ ဆက္ျပီးဆက္ၿပီး
အမွားကို လက္ဆင့္ကမ္း မွားေနၾကပါသည္။
ဤဓေလ့ႏွင့္ စပ္လ်ဥ္း၍ ဘိုးေတာ္မင္းတရားႀကီးက မုနိႏၵာဘိလကၤာရ သဒၶမၼဓဇသာမိ၊ မဟာဓမၼရာဇာ
ဘြဲ ့တံဆိပ္ေတာ္ ကို ဆက္ကပ္လွဴဒါန္းျခင္း ခံရေသာ စတုဂီရိ ေတာင္ေလးလံုး ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီးက====
လူေသေသာ္ ရက္လည္မွ အိမ္ကသြားသည္ဟူ၍လည္း အယူမွားၾကသည္။ ေသၿပီးလ်က္ အစာလာ၍စားဦးမည္ဟု
ခြက္ႏွင့္ထမင္းကို အေလာင္းအပါးတြင္ တည္ထားၾကသည္။ ေသေသာ စုတိစိတ္အဆံုး၌ ပဋိသေႏၶစိတ္ျဖစ္၍ ဘ၀ျခားေလၿပီျဖစ္လ်က္ အိမ္မွာခုႏွစ္ရက္ ေနျခင္း စသည္ကို အဘယ္သို ့ျပဳျပင္ရွာအံ့နည္း။ ပစၥဳပၹန္ ဘ၀အဆံုး ေသျခင္း၊ စုတိစိတ္ျဖစ္၍ ခ်ဳပ္သည္၏အျခားမဲ့၌ ပဋိသေႏၶစိတ္ ျဖစ္ၿမဲျဖစ္သည္။ ေသျခင္းစုတိစိတ္ႏွင့္ ပဋိသေႏၶ
စိတ္အၾကားမရွိ။ ထို ့ေၾကာင့္ ေသၿပီးေသာ အသက္၀ိညာဥ္သည္ အိမ္တြင္းခုႏွစ္ရက္ေနျပီးမွ ဘ၀တစ္ပါးသို႔ကူးသြားသည္ဟူေသာ မွားေသာအယူကိုစြန္ ့ကုန္ရာ၏။ မစြန္ ့ဟူ၍ အၿမဲယူပါက နိယတမိစၦာဒိဌိ ျဖစ္ရာသည္။ ။
{ဩ၀ါဒေပါင္းခ်ဳပ္ (မင္းနန္) ေမာ္ကၽြန္းကို ကိုးကားေရးသားပူေဇာ္ပါသည္။}
🆙🆕ေမာင္ေမာင္ျမတ္သူ
Writer⏩credit
အမွားကို လက္ဆင့္ကမ္း မွားေနၾကပါသည္။
ဤဓေလ့ႏွင့္ စပ္လ်ဥ္း၍ ဘိုးေတာ္မင္းတရားႀကီးက မုနိႏၵာဘိလကၤာရ သဒၶမၼဓဇသာမိ၊ မဟာဓမၼရာဇာ
ဘြဲ ့တံဆိပ္ေတာ္ ကို ဆက္ကပ္လွဴဒါန္းျခင္း ခံရေသာ စတုဂီရိ ေတာင္ေလးလံုး ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီးက====
လူေသေသာ္ ရက္လည္မွ အိမ္ကသြားသည္ဟူ၍လည္း အယူမွားၾကသည္။ ေသၿပီးလ်က္ အစာလာ၍စားဦးမည္ဟု
ခြက္ႏွင့္ထမင္းကို အေလာင္းအပါးတြင္ တည္ထားၾကသည္။ ေသေသာ စုတိစိတ္အဆံုး၌ ပဋိသေႏၶစိတ္ျဖစ္၍ ဘ၀ျခားေလၿပီျဖစ္လ်က္ အိမ္မွာခုႏွစ္ရက္ ေနျခင္း စသည္ကို အဘယ္သို ့ျပဳျပင္ရွာအံ့နည္း။ ပစၥဳပၹန္ ဘ၀အဆံုး ေသျခင္း၊ စုတိစိတ္ျဖစ္၍ ခ်ဳပ္သည္၏အျခားမဲ့၌ ပဋိသေႏၶစိတ္ ျဖစ္ၿမဲျဖစ္သည္။ ေသျခင္းစုတိစိတ္ႏွင့္ ပဋိသေႏၶ
စိတ္အၾကားမရွိ။ ထို ့ေၾကာင့္ ေသၿပီးေသာ အသက္၀ိညာဥ္သည္ အိမ္တြင္းခုႏွစ္ရက္ေနျပီးမွ ဘ၀တစ္ပါးသို႔ကူးသြားသည္ဟူေသာ မွားေသာအယူကိုစြန္ ့ကုန္ရာ၏။ မစြန္ ့ဟူ၍ အၿမဲယူပါက နိယတမိစၦာဒိဌိ ျဖစ္ရာသည္။ ။
{ဩ၀ါဒေပါင္းခ်ဳပ္ (မင္းနန္) ေမာ္ကၽြန္းကို ကိုးကားေရးသားပူေဇာ္ပါသည္။}
🆙🆕ေမာင္ေမာင္ျမတ္သူ
Writer⏩credit
No comments:
Post a Comment