လာေရာက္ၾကသူေတြေရာ မလာနိုင္သူေတြပါ မဂၤလာအေပါင္းနဲ႔ ျပည့္စံုၾကပါေစ

Thursday, June 7, 2018

က်မ နာနအိုး။

က်မငယ္ငယ္ေလးထဲက သိပ္မာနႀကီးတယ္။ အေဖ အေမရိုက္လို႔ကေတာ့ ဘယ္ေတာ့မွ မငိုဘူး။ ငိုတာ အရံႈး ေပးတာလို႔ က်မက ခံယူတယ္။ က်မ မေၾကနပ္ရင္ ကိုယ့္ေခါင္းနဲ႔ ၾကမ္းနဲ႔ေစာင့္ေလ့ရွိတယ္။ အဲ့ဒါေၾကာင့္မ်ားမွတ္ ဉာဏ္ေတြေပ်ာက္ကုန္လားမသိပါဘူး။ ေတာ္ေသးတယ္ က်မ ငယ္ငယ္က ေမေမတို႔ဆင္းရဲၿပီး တဲအိမ္နဲ႔ျပင္ခင္းနဲ႔ေနရလို႔။ ခ်မ္းသာၿပီး အုပ္တိုက္နဲ႔သာဆို မေတြး၀ံ့စရာပဲ။

က်မ ၁၀ တန္းတုန္းက အဂၤလိပ္ဘာသာ ျပ႒ာန္းစာအုပ္က Who did it first နဲ႔ Anapuna ဆိုတဲ့ေတာင္တက္တဲ့အေၾကာင္းေတြပါ။ Who did it first မွာဘယ္သူက ဘယ္ႏွစ္မွာ ေမြးၿပီး၊ဘယ္ႏွစ္မွာ ဘာေတြတီထြင္တယ္ဆိုတာေတြသင္ရတာပါ။ က်မ စာေမးပြဲေျဖကာနီးမွာWho did it first ထဲက သကၠရစ္ေတြ၊ Anapuna ထဲက ဘယ္ေန႔မွာ ဘယ္ေနရာမွာ စခမ္းခ်တယ္ဆိုတဲ့ ရက္ဆြဲေတြကို ေက်ာင္းခန္းထဲက Black Board နဲ႔အျပည့္ အလြတ္ေရးမွတ္ခဲ့တာ အမွတ္ရေနပါတယ္။ က်မရဲ့မွတ္ ဉာဏ္က ေနာက္မွ တစ္ျဖည္းျဖည္း ပိုပိုဆိုး လာတာပါ။ ေဆးေက်ာင္း တတိယႏွစ္ ေနာက္ဆံုးစာေမးပြဲ ေဆး၀ါးဘာသာရပ္(Pharmacology) မွာ က်မ ေသြးက်ေဆးနံမည္နဲ႔ ဆီးခ်ိဳေဆးမွားေျဖခဲ့ပါ တယ္။ ေတာ္ေသးတယ္ ၁၀ မွတ္တန္မို႔ နို႔မို႔ဆိုစာေမးပြဲက်နိုင္တယ္။ အေသက်က္မွတ္ရတဲ့ ကိုယ္ခႏၶာ တည္ေဆာက္ပံု(anatomy) ဘာသာရပ္သင္ရတဲ့ ဒုတိယႏွစ္မွာ က်မ မွတ္ ဉာဏ္ သိပ္မဆိုးေသးဘူး။ ဒါေပမဲ့ ဘြဲ႔လြန္တက္မယ္ဆိုေတာ့ Pharmacology နဲ႔anatomy ျပန္ေျဖရမဲ့ ဘာသာရပ္ေတြကိုက်မ ေရြးလို႔ မျဖစ္ေတာ့ဘူး။

က်မက ဇတ္လမ္းတို႔ဇတ္ကြက္တို႔ဆို မွတ္မိတယ္။ နံပါတ္တို႔ နံမည္တို႔ဆို မွတ္လို႔မရဘူး။ ကုန္ကုန္ေျပာရရင္ က်မ ေမြးေန႔သကၠရစ္ေတာင္ မမွတ္မိဘူး။ ေမြးေန႔လည္း လုပ္ေလ့ မရွိဘူး။ က်မသူငယ္ခ်င္း က က်မနဲ႔ေျပာင္းျပန္ မွတ္ ဉာဏ္ေကာင္းတယ္။ နံပါတ္တို႔ နံမည္တို႔ မွတ္မိတယ္။ က်မ ေမြးေန႔အႀကိဳညမွာ သူက ျမန္မာ့အသံမွာ သီခ်င္း ေတာင္းထားတယ္။ သီးခ်င္းကိုႀကိဳတင္ၿပီးေတာင္းရတယ္ေျပာတယ္။ ေတာင္းတိုင္းလဲမရဘူးတဲ့။ က်မ တစ္ခါမွမေတာင္းဘူးလို႔ မသိပါဘူး။ ေနာက္ေန႔မနက္ က်မရဲ့ေမြးေန႔(က်မ ကေတာ့ သတိမရဘူး) အေစာႀကီး အိမ္ကိုေရာက္ လာတယ္။ သူ႔လက္ထဲမွာလည္း က်မအတြက္ ေမြးေန႔လက္ေဆာင္ဓါတ္ပံု album ကိုင္လာတယ္။ ဒါေပမဲ့ သူ ပင္ပင္ပန္းပန္း ေတာင္ထားတဲ့ သီးခ်င္း က်မနားမေထာင္ျဖစ္ဘူးဆိုတာသိရလို႔ သူေတာ္ေတာ္စိတ္မေကာင္းျဖစ္သြားတယ္။ အဲ့ဒီေန႔ကစၿပီးက်မရဲ့ ေမြးေန႔သကၠရစ္ကိုက်မ မွတ္မိ သြားပါတယ္ ဆိုရင္ ယံုပါ့မလား။

နံပါတ္မမွတ္မိလို႔ ဒုုကၡျဖစ္ရတဲ့ေနာက္တစ္ေၾကာင္းက က်မေမာင္းေနတဲ့ကားနံပါတ္ကိုမမွတ္မိတာ။ အဲ့ဒီအခ်ိန္က ကားဓါတ္ဆီထဲ့ရင္ ကားနံပါတ္ေရးေပးရတယ္။ က်မ နံပါတ္ မမွတ္မိ တာေၾကာင့္ ကားနံပါတ္ကို ျပန္ျပန္ၾကည့္ရတယ္။ က်မကို ေမေမက နဲနဲႀကိဳးစားမွတ္ပါလားတဲ့။ သူမ်ားေတြက ကားငွါးစီးလာတယ္ထင္မွာေပါ့တဲ့။ ဒါေပမဲ့ က်မ မွတ္လို႔မရပါဘူး။ က်မရဲ့ျပႆနာကိုသိသြား တဲ့ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္က နင့္ကားနံပါတ္က အလြယ္ေလး ဒီလိုမွတ္လို႔သင္ေပးတာနဲ႔ အခုထက္ထိက်မ မွတ္မိေနပါတယ္။ အဲ့ဒါက ငါလိုက္ရွိတ္တယ္ တဲ့။ ကားနံပါတ္က ၅၄၈၁ ပါ။

တစ္ေန႔ က်မ စေကာ့ေစ်းကို လိုင္းကားနဲ႔သြားပါတယ္။ စေကာ့ေစ်းကအထြက္မွာ အေဖ့ကားလိုမ်ိဳး morris minor တစ္စီးရပ္ထားတာေတြ႔ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ က်မအေဖရဲ့ ကားနံပါတ္ကိုမမွတ္မိတာေၾကာင့္ ၀င္မထိုင္ရဲပဲ ကားအျပင္က အေဖျပန္လာတဲ့ အထိေစာင့္ေနရတယ္။ (အေဖက ကားနားက ကားပစၥည္းေတြေရာင္းတဲ့ ေစ်းတန္းမွာ ေလ်ာက္ၾကည့္ ေနတာမို႔ ကားတံခါးကိုေသာ့ပိတ္မထားပါဘူး။ ကားထဲမွာ အလွအပ ပစၥည္းေတြခ်ိတ္တာလည္းမႀကိဳက္လို႔ အေဖ့ကားလို႔ ေသခ်ာမေျပာနိုင္ပါဘူး။ အေဖက သမီးက စာမတတ္တဲ့သူလိုပဲ လို႔ ၾသဘာ ေပးပါတယ္)။

နံမည္မမွတ္မိတဲ့ အက်င့္ဆိုးေၾကာင့္ မိတ္ေဟာင္းေဆြေဟာင္းေတြနဲ႔ေတြ႔ရင္ က်မေတာ္ေတာ္ဒုကၡေရာက္ပါတယ္။ အထူးသျဖင့္က်မ နံမည္ကိုသူတို႔ကမွတ္မိေနရင္က်မ ဘာေျပာ ရမွန္းမသိဘူး။ ကိုယ့္နံမည္ထဲ့ေျပာတတ္တဲ့သူနဲ႔ေတြ႔ရင္ေတာ့ ေတာ္ေသးတယ္။

ဘယ္အခ်ိန္က်ရင္ က်မရဲ့မွတ္ ဉာဏ္ေတြလံုး၀ ပ်က္ကုန္မလဲေတာ့ မသိဘူး။ ဒါေၾကာင့္ မေမ့ခင္ သတိရတာေလးေတြေရးထားတာပါ။ မာနတရားက ဒီဘ၀မွာတင္ဆိုးက်ိဳး ေပးတာပါလားလို႔ သံေ၀ဂ ရမိပါတယ္။

No comments:

Post a Comment