Nyein Chan to Dhamma friends
(ကံၾကမၼာ၏ ရုပ္ပုံလႊာမ်ား)
သံသရာက်င္လည္ေနရတ့ဲ ပုဂၢိဳ လ္တိုင္း ပုဂၢိဳ လ္တိုင္းဟာ အတိတ္ဘဝေတြက မိမိတို႔ လုပ္ခ့ဲတ့ဲေကာင္းကံ မေကာင္းကံတို႔ရဲ႕ ေကာင္းေမြဆိုးေမြ...ေတြကို ခံယူၾကတယ္။
သံသရာက်င္လည္ေနရတ့ဲ ပုဂၢိဳ လ္တိုင္း ပုဂၢိဳ လ္တိုင္းဟာ အတိတ္ဘဝေတြက မိမိတို႔ လုပ္ခ့ဲတ့ဲေကာင္းကံ မေကာင္းကံတို႔ရဲ႕ ေကာင္းေမြဆိုးေမြ...ေတြကို ခံယူၾကတယ္။
ထိုကံမ်ားကေပးတ့ဲ ရုပ္ပုံလႊာမ်ားကို ရရွိၾကတာျဖစ္တယ္။
လူတိုင္းလူတိုင္းဟာ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ ရုပ္ရည္ရူပကာယ မတူဘူးဆိုတာ အဲဒီသေဘာကို ေဆာင္တာပါ။
ကိုယ္လုပ္ခ့ဲတ့ဲ ကုသိုလ္ကံ အကုသိုလ္ကံဟာ တကယ့္ Creator ဖန္းဆင္းရွင္ အစစ္ျဖစ္တယ္။
မိမိလုပ္ခ့ဲတ့ဲ ကံၾကမၼာရဲ႕ ပုံရိပ္ေတြနဲ႔ လူလာျဖစ္လာၾကတယ္, လူျဖစ္လို႔ရွိရင္လဲ ပုစံအမိ်ဳးမိ်ဳး ရုပ္လွတ့ဲလူရွိသလို ရုပ္ဆိုးတ့ဲလူရွိတယ္ အရပ္ထြားတ့ဲလူရွိသလို အရပ္ပုတ့ဲလူရွိတယ္ အသားမဲတ့ဲလူရွိသလို အသားျဖဴ တ့ဲလူရွိတယ္။
ဒီအေနအထားေတြရဲ႕ အေျခခံ အေၾကာင္းတရားဟာ ဘယ္သူလဲလို႔ဆိုရင္ ကံၾကမၼာပဲ။
မိမိျပဳ လုပ္ခ့ဲတ့ဲ ကုသိုလ္ကံ အကုသိုလ္ကံပဲ။
ကုသိုလ္ကံ အကုသိုလ္လို႔ ဆိုတာဟာ အၾကမ္းဖ်င္း နည္းနည္းစဥ္းစား ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ စိတ္ထဲမွာျဖစ္ေပၚတ့ဲ အကုသိုလ္ကံက သုံးမိ်ဳး စိတ္ထဲမွာျဖစ္ေပၚတ့ဲ ကုသိုလ္ကံက သုံးမိ်ဳး ဒါကိုပဲ မေနာကံလို႔ေျပာတာ။
စိတ္ထဲမွာ ျဖစ္ေပၚလာတ့ဲကံေတြ စိတ္ထဲျဖစ္ရုံန႔ဲပဲ ထိုကံဟာ မိမိရဲ႕ စိတ္အစဥ္ထဲမွာ ကိန္းဝပ္သြားတယ္တ့ဲ။
အကိ်ဳးတရားကို ထုတ္လုပ္နိုင္တ့ဲစြမ္းအားေတြ ရရွိျပီးေတာ့သြားတယ္။
မိမိရဲ႕စိတ္သႏၲာန္မွာ ျဖစ္ေပၚလာတ့ဲ အကုသိုလ္ကံ စိတ္နဲ႔ျပဳ လုပ္တ့ဲ အကုသိုလ္ကံ သုံးမိ်ဳးဆိုတာ ဘာတုန္းဆိုရင္ အဘိဇၥ်ာဗ်ာပါဒ မိစၧာဒိ႒ိ တ့ဲ သုံးခုေနာ္။
အဘိဇၥ်ာလို႔ ဆိုတ့ဲစကားလုံးက ပါဠိစကားလုံးျဖစ္ေနတယ္ ျမန္မာလိုေျပာလို႔ရွိရင္ အဘိဇၥ်ာဆိုတာ သူမ်ားပစၥည္းကို ကိုယ့္ပစၥည္းျဖစ္လိုတ့ဲ ေလာဘစိတ္နဲ႔ ၾကံေတြးျခင္းလို႔ ဒီလိုအဓိပၸာယ္ရတယ္။
သူမ်ားပစၥည္းကို ကိုယ့္ပစၥည္းျဖစ္ေအာင္လုပ္ဖို႔ စိတ္ကူးေနတာ ဘာနဲ႔စိတ္ကူးတာတုန္း ေလာဘနဲ႔ စိတ္ကူးတာ။
အဲဒီလို စိတ္ကူးလိုက္ရုံနဲ႔ သူက ကံအရာေျမာက္သြားတယ္တ့ဲ။
အဲဒါေၾကာင့္ မေနာကံေခၚတာ။
ပါးစပ္က ထုတ္မေျပာခ်င္ေန လက္နဲ႔မလုပ္ခ်င္ေန စိတ္ကူးလိုက္ရုံနဲ႔ပဲ အဲဒီဟာ ကံအရာေျမာက္သြားတယ္။
သူမ်ားပစၥည္းကို ကိုယ့္ပစၥည္း ျဖစ္လိုမႈဆိုတ့ဲ ၾကံေတြးမႈသည္ အဘိဇၥ်ာ။
ဒါ လူေတြက တခိ်ဳ႕က ေျပာၾကတယ္ အဘိဇၥ်ာ မ်ားတယ္ အဘိဇၥ်ာ မ်ားတယ္ သူမ်ားအျပစ္ေတြေျပာတ့ဲ ပုဂၢိဳ လ္ကို အဘိဇၥ်ာမ်ားတယ္လို႔ တစ္ခိ်ဳ႕က ေျပာၾကတယ္။
အဲဒါမွားျပီးေတာ့ ေျပာေနတာ အဘိဇၥ်ာဆိုတာ အဲဒါမိ်ဳးမဟုတ္ဘူး သူမ်ားပစၥည္းကို ကိုယ့္ပစၥည္းျဖစ္လိုမႈ ၾကံေတြးမႈကို အဘိဇၥ်ာလို႔ ေခၚတယ္တ့ဲ မတရားတ့ဲ ေလာဘတစ္မိ်ဳးပဲေပါ့ေနာ္။
ေနာက္တစ္ခုက ဗ်ာပါဒ တ့ဲ ဗ်ာပါဒ ဆိုတာက ပင္ကိုယ္အေနအထားက စိတ္ေဖာက္ျပားေနတ့ဲ အေျခအေနတစ္ခု။
ဗ်ာပါဒ ဆိုတ့ဲ တရားဟာ ေဒါသပဲ သို႔ေသာ္ ရိုးရိုးေဒါသမဟုတ္ဘူး။
ဒီေဒါသက ဘယ္လိုေတြတုန္းဆိုရင္ လူတစ္ေယာက္ကို မုန္းတ့ဲစိတ္နဲ႔ေတြးျပီး "ဒီလူေသသြားရင္ ေကာင္းမွာပဲ တစ္စုံတစ္ခု ျဖစ္သြားရင္ေကာင္းမွာပဲ ဒုကၡေရာက္သြားရင္ ေကာင္းမွာပါပဲ" ဆိုတ့ဲ အေတြးေတြ ေတြးျပီးေတာ့ေနတ့ဲ ေဖာက္ျပန္တ့ဲ စိတ္သေဘာထားကိုသာ ဗ်ာပါဒ လို႔ ေခၚတာ။
ရိုးရိုး သားသမီးမလိမၼာလို႔ စိတ္ဆိုးတာ ဗ်ာပါဒ မဟုတ္ဘူး ဟုတ္က့ဲလား ရိုးရိုးစိတ္ဆိုးတာ ဗ်ာပါဒ မဟုတ္ဘူး။
"ေအး- ဒီလူ ပ်က္စီးသြားရင္ ေကာင္းမွာပဲ ေသသြားရင္ ေကာင္းမွာပဲ တစ္ခုတစ္ခုျဖစ္သြားရင္ ဒုကၡေရာက္သြားရင္ ေကာင္းမွာပဲ" လို႔ ဒုကၡေရာက္ေစခ်င္တ့ဲ စိတ္သေဘာထားဟာ ဗ်ာပါဒ ဒီလိုေတြးလိုက္တာနဲ႔ ဗ်ာပါဒ ဆိုတ့ဲ ဒီမေနာကံဟာ ကံအရာေျမာက္သြားျပီး စိတ္အစဥ္ထဲမွာ ကိန္းသြားတယ္။
စြမ္းရည္သတၱိရွိသြားျပီး အကိ်ဳးေပးနိုင္တ့ဲ အေနအထားတစ္ခုကို ေရာက္သြားတယ္ မိ်ဳးေစ့ေလးလို ေအာင္သြားတာကို ေျပာတာေနာ္။
အပင္တစ္ပင္က အသီးသီးတ့ဲအခါက်ေတာ့ အဲဒီအသီးထဲမွာ အသီးမွည့္သြားလို႔ရွိရင္ ထိုအသီးထဲမွာရွိတ့ဲ အေစ့ကေလးကေရာ မရင့္က်က္ဘူးလား ေျမနဲ႔ေရနဲ႔ ဆုံမိသြားလို႔ရွိရင္ အဲဒီ အေစ့ကေလးက အပင္ေပါက္လာတယ္ ဟုတ္က့ဲလား အဲဒါမိ်ဳးလိုပဲ အခု ကံၾကမၼာဆိုတာ စိတ္ထဲမွာ ဒီအေတြးေလးေတြ ေတြးလိုက္တာကေနျပီးေတာ့ မိ်ဳးေစ့ေလးသဖြယ္ မိမိရဲ႕ စိတ္အစဥ္ထဲမွာ တည္သြားတယ္။
သူ႔မွာ အပင္တစ္ခုကို ထုတ္လုပ္နိုင္တ့ဲ မိ်ဳးေစ့ေလးမွာ အပင္ေပါက္ေစနိုင္တ့ဲ စြမ္းရည္သတိၱရွိသလိုပဲ အခုေျပာတ့ဲ ဗ်ာပါဒ ဆိုတာ မေနာကံအရာ ေရာက္သြားျပီးေတာ့ အကိ်ဳးတရားကို ထုတ္လုပ္နိုင္တ့ဲ စြမ္းရည္သတိၱေတြ သူ႔မွာ ရသြားတယ္လို႔ ေျပာတာေနာ္။
ေနာက္တစ္ခုက ဘာတုန္းဆိုရင္ မိစၧာဒိ႒ိ မွားမွားယြင္းယြင္း ေတြးေခၚေျမာ္ျမင္မႈ မွားမွားယြင္းယြင္းေတြးေခၚ ေျမာ္ျမင္မႈဆိုတာ ဘာတုန္း "ေအး ေလာကမွာ ကုသိုလ္ဆိုတာ မရွိဘူး ကုသိုလ္လုပ္လည္း ကုသိုလ္မရဘူး အကုသိုလ္ဆိုတာလည္း မရွိပါဘူး အကုသိုလ္လုပ္လည္း အကုသိုလ္ မျဖစ္ပါဘူး ဘုရားသခင္ ဖန္ဆင္းထားတ့ဲအတိုင္း ျဖစ္ေနတာပါလို႔ ကံနွင့္ ကံ၏အကိ်ဳးကိုျငင္းပယ္တ့ဲအျမင္မိ်ဳး ရွိလို႔ရွိရင္ မိစၧာဒိ႒ိလို႔ ေခၚတယ္။
အဲဒီ အျမင္မိ်ဳးကို လက္ခံယုံၾကည္မိျပီဆိုလို႔ရွိရင္ စိတ္ထဲမွာ ခုနက ေျပာတာလိုပဲ မိ်ဳးေစ့ကေလးဟာ အပင္ေပါက္နိုင္တ့ဲ စြမ္းရည္သတိၱေတြ တည္သြားသလိုပဲ ထိုပုဂၢိဳ လ္ရဲ႕ စိတ္အစဥ္ထဲမွာ ေဟာဒီ မိစၧာဒိ႒ိဆိုတ့ဲ ကံအရာ ေျမာက္သြားတယ္။
သေဘာတရားတစ္ခုဟာ ကိန္းဝပ္သြားတယ္တ့ဲ။
သက္ဆိုင္ရာအေၾကာင္းတရားျခင္း ေပါင္းစုံမိသြားတ့ဲအခါ သူကလဲ အကိ်ဳးကို ထုတ္လုပ္နိုင္တယ္ ဒါကို အကုသိုလ္ မေနာကံလို႔ ေခၚတာ ဟုတ္က့ဲလား။
တို႔အတူပဲ ကုသိုလ္ဘက္ ျပန္ၾကည့္လိုက္ရင္ ေျပာင္းျပန္ၾကည့္ေပါ့။
(ဆရာေတာ္ အရွင္နႏၵမာလာဘိဝံသ)
လူတိုင္းလူတိုင္းဟာ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ ရုပ္ရည္ရူပကာယ မတူဘူးဆိုတာ အဲဒီသေဘာကို ေဆာင္တာပါ။
ကိုယ္လုပ္ခ့ဲတ့ဲ ကုသိုလ္ကံ အကုသိုလ္ကံဟာ တကယ့္ Creator ဖန္းဆင္းရွင္ အစစ္ျဖစ္တယ္။
မိမိလုပ္ခ့ဲတ့ဲ ကံၾကမၼာရဲ႕ ပုံရိပ္ေတြနဲ႔ လူလာျဖစ္လာၾကတယ္, လူျဖစ္လို႔ရွိရင္လဲ ပုစံအမိ်ဳးမိ်ဳး ရုပ္လွတ့ဲလူရွိသလို ရုပ္ဆိုးတ့ဲလူရွိတယ္ အရပ္ထြားတ့ဲလူရွိသလို အရပ္ပုတ့ဲလူရွိတယ္ အသားမဲတ့ဲလူရွိသလို အသားျဖဴ တ့ဲလူရွိတယ္။
ဒီအေနအထားေတြရဲ႕ အေျခခံ အေၾကာင္းတရားဟာ ဘယ္သူလဲလို႔ဆိုရင္ ကံၾကမၼာပဲ။
မိမိျပဳ လုပ္ခ့ဲတ့ဲ ကုသိုလ္ကံ အကုသိုလ္ကံပဲ။
ကုသိုလ္ကံ အကုသိုလ္လို႔ ဆိုတာဟာ အၾကမ္းဖ်င္း နည္းနည္းစဥ္းစား ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ စိတ္ထဲမွာျဖစ္ေပၚတ့ဲ အကုသိုလ္ကံက သုံးမိ်ဳး စိတ္ထဲမွာျဖစ္ေပၚတ့ဲ ကုသိုလ္ကံက သုံးမိ်ဳး ဒါကိုပဲ မေနာကံလို႔ေျပာတာ။
စိတ္ထဲမွာ ျဖစ္ေပၚလာတ့ဲကံေတြ စိတ္ထဲျဖစ္ရုံန႔ဲပဲ ထိုကံဟာ မိမိရဲ႕ စိတ္အစဥ္ထဲမွာ ကိန္းဝပ္သြားတယ္တ့ဲ။
အကိ်ဳးတရားကို ထုတ္လုပ္နိုင္တ့ဲစြမ္းအားေတြ ရရွိျပီးေတာ့သြားတယ္။
မိမိရဲ႕စိတ္သႏၲာန္မွာ ျဖစ္ေပၚလာတ့ဲ အကုသိုလ္ကံ စိတ္နဲ႔ျပဳ လုပ္တ့ဲ အကုသိုလ္ကံ သုံးမိ်ဳးဆိုတာ ဘာတုန္းဆိုရင္ အဘိဇၥ်ာဗ်ာပါဒ မိစၧာဒိ႒ိ တ့ဲ သုံးခုေနာ္။
အဘိဇၥ်ာလို႔ ဆိုတ့ဲစကားလုံးက ပါဠိစကားလုံးျဖစ္ေနတယ္ ျမန္မာလိုေျပာလို႔ရွိရင္ အဘိဇၥ်ာဆိုတာ သူမ်ားပစၥည္းကို ကိုယ့္ပစၥည္းျဖစ္လိုတ့ဲ ေလာဘစိတ္နဲ႔ ၾကံေတြးျခင္းလို႔ ဒီလိုအဓိပၸာယ္ရတယ္။
သူမ်ားပစၥည္းကို ကိုယ့္ပစၥည္းျဖစ္ေအာင္လုပ္ဖို႔ စိတ္ကူးေနတာ ဘာနဲ႔စိတ္ကူးတာတုန္း ေလာဘနဲ႔ စိတ္ကူးတာ။
အဲဒီလို စိတ္ကူးလိုက္ရုံနဲ႔ သူက ကံအရာေျမာက္သြားတယ္တ့ဲ။
အဲဒါေၾကာင့္ မေနာကံေခၚတာ။
ပါးစပ္က ထုတ္မေျပာခ်င္ေန လက္နဲ႔မလုပ္ခ်င္ေန စိတ္ကူးလိုက္ရုံနဲ႔ပဲ အဲဒီဟာ ကံအရာေျမာက္သြားတယ္။
သူမ်ားပစၥည္းကို ကိုယ့္ပစၥည္း ျဖစ္လိုမႈဆိုတ့ဲ ၾကံေတြးမႈသည္ အဘိဇၥ်ာ။
ဒါ လူေတြက တခိ်ဳ႕က ေျပာၾကတယ္ အဘိဇၥ်ာ မ်ားတယ္ အဘိဇၥ်ာ မ်ားတယ္ သူမ်ားအျပစ္ေတြေျပာတ့ဲ ပုဂၢိဳ လ္ကို အဘိဇၥ်ာမ်ားတယ္လို႔ တစ္ခိ်ဳ႕က ေျပာၾကတယ္။
အဲဒါမွားျပီးေတာ့ ေျပာေနတာ အဘိဇၥ်ာဆိုတာ အဲဒါမိ်ဳးမဟုတ္ဘူး သူမ်ားပစၥည္းကို ကိုယ့္ပစၥည္းျဖစ္လိုမႈ ၾကံေတြးမႈကို အဘိဇၥ်ာလို႔ ေခၚတယ္တ့ဲ မတရားတ့ဲ ေလာဘတစ္မိ်ဳးပဲေပါ့ေနာ္။
ေနာက္တစ္ခုက ဗ်ာပါဒ တ့ဲ ဗ်ာပါဒ ဆိုတာက ပင္ကိုယ္အေနအထားက စိတ္ေဖာက္ျပားေနတ့ဲ အေျခအေနတစ္ခု။
ဗ်ာပါဒ ဆိုတ့ဲ တရားဟာ ေဒါသပဲ သို႔ေသာ္ ရိုးရိုးေဒါသမဟုတ္ဘူး။
ဒီေဒါသက ဘယ္လိုေတြတုန္းဆိုရင္ လူတစ္ေယာက္ကို မုန္းတ့ဲစိတ္နဲ႔ေတြးျပီး "ဒီလူေသသြားရင္ ေကာင္းမွာပဲ တစ္စုံတစ္ခု ျဖစ္သြားရင္ေကာင္းမွာပဲ ဒုကၡေရာက္သြားရင္ ေကာင္းမွာပါပဲ" ဆိုတ့ဲ အေတြးေတြ ေတြးျပီးေတာ့ေနတ့ဲ ေဖာက္ျပန္တ့ဲ စိတ္သေဘာထားကိုသာ ဗ်ာပါဒ လို႔ ေခၚတာ။
ရိုးရိုး သားသမီးမလိမၼာလို႔ စိတ္ဆိုးတာ ဗ်ာပါဒ မဟုတ္ဘူး ဟုတ္က့ဲလား ရိုးရိုးစိတ္ဆိုးတာ ဗ်ာပါဒ မဟုတ္ဘူး။
"ေအး- ဒီလူ ပ်က္စီးသြားရင္ ေကာင္းမွာပဲ ေသသြားရင္ ေကာင္းမွာပဲ တစ္ခုတစ္ခုျဖစ္သြားရင္ ဒုကၡေရာက္သြားရင္ ေကာင္းမွာပဲ" လို႔ ဒုကၡေရာက္ေစခ်င္တ့ဲ စိတ္သေဘာထားဟာ ဗ်ာပါဒ ဒီလိုေတြးလိုက္တာနဲ႔ ဗ်ာပါဒ ဆိုတ့ဲ ဒီမေနာကံဟာ ကံအရာေျမာက္သြားျပီး စိတ္အစဥ္ထဲမွာ ကိန္းသြားတယ္။
စြမ္းရည္သတၱိရွိသြားျပီး အကိ်ဳးေပးနိုင္တ့ဲ အေနအထားတစ္ခုကို ေရာက္သြားတယ္ မိ်ဳးေစ့ေလးလို ေအာင္သြားတာကို ေျပာတာေနာ္။
အပင္တစ္ပင္က အသီးသီးတ့ဲအခါက်ေတာ့ အဲဒီအသီးထဲမွာ အသီးမွည့္သြားလို႔ရွိရင္ ထိုအသီးထဲမွာရွိတ့ဲ အေစ့ကေလးကေရာ မရင့္က်က္ဘူးလား ေျမနဲ႔ေရနဲ႔ ဆုံမိသြားလို႔ရွိရင္ အဲဒီ အေစ့ကေလးက အပင္ေပါက္လာတယ္ ဟုတ္က့ဲလား အဲဒါမိ်ဳးလိုပဲ အခု ကံၾကမၼာဆိုတာ စိတ္ထဲမွာ ဒီအေတြးေလးေတြ ေတြးလိုက္တာကေနျပီးေတာ့ မိ်ဳးေစ့ေလးသဖြယ္ မိမိရဲ႕ စိတ္အစဥ္ထဲမွာ တည္သြားတယ္။
သူ႔မွာ အပင္တစ္ခုကို ထုတ္လုပ္နိုင္တ့ဲ မိ်ဳးေစ့ေလးမွာ အပင္ေပါက္ေစနိုင္တ့ဲ စြမ္းရည္သတိၱရွိသလိုပဲ အခုေျပာတ့ဲ ဗ်ာပါဒ ဆိုတာ မေနာကံအရာ ေရာက္သြားျပီးေတာ့ အကိ်ဳးတရားကို ထုတ္လုပ္နိုင္တ့ဲ စြမ္းရည္သတိၱေတြ သူ႔မွာ ရသြားတယ္လို႔ ေျပာတာေနာ္။
ေနာက္တစ္ခုက ဘာတုန္းဆိုရင္ မိစၧာဒိ႒ိ မွားမွားယြင္းယြင္း ေတြးေခၚေျမာ္ျမင္မႈ မွားမွားယြင္းယြင္းေတြးေခၚ ေျမာ္ျမင္မႈဆိုတာ ဘာတုန္း "ေအး ေလာကမွာ ကုသိုလ္ဆိုတာ မရွိဘူး ကုသိုလ္လုပ္လည္း ကုသိုလ္မရဘူး အကုသိုလ္ဆိုတာလည္း မရွိပါဘူး အကုသိုလ္လုပ္လည္း အကုသိုလ္ မျဖစ္ပါဘူး ဘုရားသခင္ ဖန္ဆင္းထားတ့ဲအတိုင္း ျဖစ္ေနတာပါလို႔ ကံနွင့္ ကံ၏အကိ်ဳးကိုျငင္းပယ္တ့ဲအျမင္မိ်ဳး ရွိလို႔ရွိရင္ မိစၧာဒိ႒ိလို႔ ေခၚတယ္။
အဲဒီ အျမင္မိ်ဳးကို လက္ခံယုံၾကည္မိျပီဆိုလို႔ရွိရင္ စိတ္ထဲမွာ ခုနက ေျပာတာလိုပဲ မိ်ဳးေစ့ကေလးဟာ အပင္ေပါက္နိုင္တ့ဲ စြမ္းရည္သတိၱေတြ တည္သြားသလိုပဲ ထိုပုဂၢိဳ လ္ရဲ႕ စိတ္အစဥ္ထဲမွာ ေဟာဒီ မိစၧာဒိ႒ိဆိုတ့ဲ ကံအရာ ေျမာက္သြားတယ္။
သေဘာတရားတစ္ခုဟာ ကိန္းဝပ္သြားတယ္တ့ဲ။
သက္ဆိုင္ရာအေၾကာင္းတရားျခင္း ေပါင္းစုံမိသြားတ့ဲအခါ သူကလဲ အကိ်ဳးကို ထုတ္လုပ္နိုင္တယ္ ဒါကို အကုသိုလ္ မေနာကံလို႔ ေခၚတာ ဟုတ္က့ဲလား။
တို႔အတူပဲ ကုသိုလ္ဘက္ ျပန္ၾကည့္လိုက္ရင္ ေျပာင္းျပန္ၾကည့္ေပါ့။
(ဆရာေတာ္ အရွင္နႏၵမာလာဘိဝံသ)
No comments:
Post a Comment